לאחר כתיבת תסריטי השיחה יש צורך לתרגל אותם. ניתן לתרגל אותם במצבי סימולציות והדמייה או במצבים אמיתיים - ולאחר מכן לאסוף את התוצאות של הבדיקה והתרגול על מנת לשפר את התסריטים עצמם. עצם העובדה שחוזרים שוב ושוב על התסריטים מסייעת לתהליך ההטמעה שלהם בקרב אנשי המכירות, צוות הגבייה או אפילו מנהלי המחלקות השונות שמסייעות לצוות הגבייה. ניתן לבצע אימון זה באמצעות מסרטת וידיאו או באמצעות הקלטה - על מנת לאמוד את השיחה האמיתית וכדי להשמיעה שוב, עד לקבלת התוצאה המעולה מהקבוצה.