גביית חובות - הרצאות וסדנאות בועז נחמד
הגבייה כתרבות ארגונית

גביית החובות חייבת להיות חלק מתוך התרבות הארגונית. היא חלק מתהליכי השירות ללקוח, היא חלק מתהליך מכירה איכותית, היא חלק בלתי נפרד מכל אירוע ניהולי באשר הוא. הגבייה היא פרמטר מרכזי לא רק בשיקולים כלכליים אלא גם באירועים שיווקיים, מכירתיים או במצבי משבר שירותיים למול הלקוחות עצמם.

אחידות בתהליכי העבודה

יש חשיבות גבוהה מאוד בכל עולם הארגון והשיטות לוודא כי תהליכי העבודה בכל הארגון הם אחידים. בין אם מדובר באותם מסכי מחשב, אותם טפסים, אותן תזכורות ואותם תהליכי עבודה. הדבר נכון בכל התחומים אבל בעולם התוכן של הגבייה הדבר נכון שבעתיים. יש צורך באחידות ובזהות בן המחלקות השונות שמבצעות עבודה דומה או בין הסניפים השונים של הארגון, הקשורים או אחראיים לתחום הגבייה.
הדפסשלח לחבר