|
הדרכת אנשי גבייה בנושא שיפור השירות ללקוח (חיצוני ופנימי) |
אנשי גבייה, מתוקף תפקידם הם אנשים שעוסקים במתן שירות. חלק מתוך תהליך הגבייה הוא לתת שירות ללקוחות החברה או לאנשים שחייבים כסף. הגדרתית, אנשים אלו עוסקים במתן שירות. ברם, השירות שהם נותנים הוא מורכב, מסובך ותמיד עם קשיים ותלונות ולמול לקוחות תובעניים. ניתן ללמד את אנשי הגבייה לתת שירות לקוחות (וגם שירות פנים ארגוני) בצורה מעולה, תוך הדגשת ההקשבה, אמפטיה, אסרטיביות, דיבור בגובה העיניים, התאמת סגנון המלל לסוגי הלקוחות השונים, ניסיון לפתור את בעיות הלקוח בצורה של WINWIN ועוד. במקביל, נושא השירות הפנים ארגוני הופך להיות לחשוב ביותר, לנוכח העובדה כי אנשי גבייה מטפלים במגוון רחב מאוד של נושאים הקשורים ללקוח, לאור העובדה שהלקוח(שנמצא בחוב) דורש תשובות ופתרונות לבעיות שונות ומגוונות שהוא עצמו מציף. |
לפרטים: בועז נחמד, תל-אביב, טלפון: 050-5201857 מייל: boaz8@zahav.net.il |
| |
|
|
|
|