גביית חובות - הרצאות וסדנאות בועז נחמד
הגבייה כתרבות ארגונית

גביית החובות חייבת להיות חלק מתוך התרבות הארגונית. היא חלק מתהליכי השירות ללקוח, היא חלק מתהליך מכירה איכותית, היא חלק בלתי נפרד מכל אירוע ניהולי באשר הוא. הגבייה היא פרמטר מרכזי לא רק בשיקולים כלכליים אלא גם באירועים שיווקיים, מכירתיים או במצבי משבר שירותיים למול הלקוחות עצמם.

זמני תגובה של מחלקת הגבייה

שיפור זמני התגובה של מחלקת הגבייה, שיפור זמני התגובה של מחלקות נושקות למחלקת הגבייה, עידכון כלל עובדי החברה הרלוונטיים לגבייה בדבר מועדים אלו, יצירת תהליכי הגורמים למועדים אלו להיות תקפים, בדיקה פיקוח ובקרה על מועדים אלו על מנת לבחון אותם לאורך זמן ולראות כי רמת האפקטיביות שלהם בפועל משיגה את התוצאות הראיות הצפויות מהם

 

 

 

 

לפרטים: בועז נחמד, תל-אביב, טלפון: 050-5201857  מייל: boaz8@zahav.net.il

הדפסשלח לחבר