|
כתיבת תסריטי גבייה |
תסריטי שיחה, מהות התסריטים עבור אנשי גבייה, כתיבה של תסריטי שיחה עבור אנשי מכירות שגובים חובות. מטרת התסריטים היא לאחד את הידע הנצבר בארגון בכל הקשור לטיפול בלקוחות, בטיפול בחייבים, בהתמודדות למול דחיינות של חייבים לתשלום והחזרתם לתשלום שוטף (אם יש צורך). תסריטי השיחה בגבייה מתמודדים עם פתיחת השיחה, השארת הודעה, ניהול משא ומתן, טיפול בהתנגדויות, הובלה לסגירה וסיום השיחה. |
לפרטים: בועז נחמד, תל-אביב, טלפון: 050-5201857 מייל: boaz8@zahav.net.il |
| |
|
|
|
|